.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال دانشگاه مازندران از روابط با دانشگاه ها

 شمال نیوز: رييس دانشگاه مازندران در اين ديدار با معرفي دانشگاه مازندران گفت: دانشگاه مازندران به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی استان مازندران، دارای 12هزار دانشجو و شامل 12 دانشکده مي باشد كه غیر از گروه کشاورزی بقیه رشته ها در این دانشگاه وجود دارد.

اصغري آقمشهدي خاطر نشان كرد: امروزه کشورهای جهان نمی‌توانند دور خودشان را دیوار بکشند بلکه نیاز به ارتباط با سایر کشورها دارند این امر در تمام جنبه های زندگی بشری وجود دارد.

وی با اشاره با اين كه دانشگاه ها هم به عنوان جزیی از جامعه بشری نیاز به  ارتباط با دانشگاه های سایر کشور ها دارند افزود: دانشگاه مازندران از داشتن روابط با دانشگاه های سایر کشورها استقبال می کند.

رييس دانشگاه مازندران با اشاره به سفر به آستراخان روسيه گفت: حدود یکماه قبل در اجلاس روسای دانشگاه های حاشیه دریا خزر در روسیه حضور داشتیم که نتیجه این دیدار، انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های عضو بوده است. ما از داشتن ارتباط با دانشگاه  گوانژو نیز استقبال می کنیم و امیدواریم دیدار شما از این دانشگاه نتايج و دستاوردهاي خوبی را برای هر دو دانشگاه به همراه داشته باشد.

  اصغري آقمشهدي در ادامه براي برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزش زبان فارسی براي دانشجويان چيني در فصل تابستان اعلام آمادگي كرد و افزود: آمادگی داریم در صورت همكاري طرف چيني، آموزش زبان چینی را نیز در دوره های کوتاه مدت از طریق مرکز آموزش های آزاد دانشگاه برگزار كنيم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.